COS CUMPARATURI
Cost total
Nu aveti produse in cos
Cum cumpăr?

4. Drepturile si indatoririle cumparatorului

Drepturile cumparatorului:


Cumparatorul are dreptul de a fi tratat cu respect, de a fi ascultat si corect informat asupra produselor, caracteristicilor si a preturilor produselor ce urmeaza a fi achizionate.

Cumparatorul se poate asigura de validitatea comenzii facute on-line, doar dupa primirea mesajului de confirmare redactat si trimis automat de sistemul de administrare a site-ului. In caz contrar (neprimirea acelui email de instiintare/confirmare) indica nefinalizarea comenzii, fapt pentru care angajatii VESNA nu pot o pot onora. Mentionam ca aceste situatii pot aparea fie dintr-o completare necorespunzatoare a campurilor necesare finalizarii comenzii fie datorita unei erori de trimitere si in acest caz, va rugam sa ne contactati.

Cumparatorul are dreptul de a reclama bateriile cu defect de fabricatie si de a fi despagubiti conform normelor in vigoare si a celor ce privesc „garantia” unui produs. De asemenea, in cazul unei nemultumiri privind proasta functionare a unui produs, cumparatorul are dreptul de a trimite spre diagnozare acel produs, firmei vanzatoare. Mentionam, ca in aceasta situatie cheltuiala transportului va fi suportata de catre cumparator. In ambele cazuri, utilizatorul are obligatia de a prezenta produsele curate, in stare incarcata (valabil pentru acumulatori), impreuna cu certificatul de garantie si actul aditional cumpararii bateriei (bon fiscal sau factura).

Cumparatorul are dreptul de a refuza un colet desfacut sau care prezinta urme vizibile de lovire, deteriorare de orice natura, modificarea dimensiunilor originale si de a face pe loc o plangere catre firma transportatoare (Posta Romana sau Curier), insotita de preferinta de imagini care atesta acea situatie.

Cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizitionate, in anumite conditii. Va rugam cititi informatiile din capitolul „Politica de returnare a produselor”

Cumparatorul are dreptul de a-si expune impresiile legate de produsele si serviciile firmei VESNA GC SRL.

Obligatiile cumparatorului


Cumparatorul are obligatia:
  • de a cunoaste toate indatoririle care ii revin si informatiile furnizate de vanzator privind exploatarea produsului achizitionat
  • de a trata cu respect vanzatorul
  • de a informa corect vanzatorul despre produsele pe care doreste sa le achizitioneze
  • de a furniza date corecte si complete despre datele de facturare si adresa de livrare
  • de a respecta comanda facuta si de a ridica produsul comandat
  • de a achita produsul achizitionat
  • de a exploata corespunzator produsul achizitionat inainte de a-l reclama pe motiv de proasta functionare
  • de a prezenta vanzatorului, la cererea acestuia, actele de achizitionare si certificatul de garantie validat, in cazul unei reclamatii
  • de a prezenta vanzatorului, produsul reclamat in stare integra, curat, fara urme vizibile de deteriorare
  • de a suporta cheltuielile de transport in cazul unor reclamatii nefondate

Limitarea responsabilităţii

 
Utilizatorul foloseşte site-ul pe riscul propriu. În nici un caz, VESNA GC nu va putea fi făcuta responsabila pentru daune directe sau indirecte şi în special pentru prejudiciul material, pierderea de date sau de program, prejudiciul financiar, rezultând din accesul sau utilizarea acestui site sau a tuturor site-urilor care sunt legate de el. Conţinutul site-ului este prezentat fără nici o garanţie, de nicio natură.
 
Informaţiile asupra produselor, modelelor, caracteristicilor şi preţurilor acestora corespund unei definiţii la momentul redactării lor sau al actualizării diverselor pagini ale site-ului; ele sunt oferite numai cu titlu informativ şi deci nu sunt şi nu trebuie să fie considerate ca o ofertă contractuală a produselor şi serviciilor oferite de VESNA GC SRL. Erori sau omisiuni pot interveni.
 
Accesul la produsele şi serviciile prezentate pe site poate face obiectul unor restricţii. Trebuie deci să vă asiguraţi că legea ţării de unde se stabileşte conectarea vă autorizează să accesaţi site-ul nostru.
 
VESNA nu se face raspunzatoare pentru deteriorarile survenite in timpul transportului si mai ales dupa primirea coletelor cu produsele achizitionate. Recomandam clientilor de a refuza coletele desfacute sau care prezinta urme vizibile de lovire, deteriorare de orice natura, modificarea dimensiunilor originale si de a face pe loc o plangere catre firma transportatoare (Posta Romana sau Curier), insotita de preferinta de imagini care atesta acea situatie.
 
Pentru orice sugestie sau nemultumire, va rugam sa ne contactati, folosind Formularul de contact